Sme tu pre vás počas celého roka každý pracovný deň v čase od 7:30 do 17:30 hod.
Deti sú rozdelené do malých (8 – max 16 detí) a vekovo primeraných skupín - od 2,5 roka do 6 rokov (alebo kým nenastúpia do školy). Každá skupina má svoju vlastnú spriaznenú dušu a vílu v podobe pani učiteľky, ako aj samostatný program. Okrem toho však každý deň prináša aj viacero nezabudnuteľných chvíľ, kedy trávia spolu čas všetky skupiny a zábava nepozná hraníc.
Časový harmonogram denné programu:
07:30 - 09:00 príchod detí, ranné hry a rozcvička, hygiena
09:15 - 09:45 papáme desiatu, hygiena
09:45 - 10:00 rozprávame sa o dennej téme
10:00 - 10:45 edukačné aktivity
10:50 - 11:30 pobyt vonku, pohybové aktivity
11:30 - 11:40 hygiena
11:40 - 12:15 papáme obed
12:15 - 12:30 obliekame si pyžamká, hygiena
12:30 - 14:30 čítame si rozprávku, oddychujeme, spinkáme
12:30 - 13:30 predškoláci - predškolská príprava
13:30 - 14:30 predškoláci – hurá oddychujeme
14:30 - 15:00 hygiena a prezliekanie
15:00 - 15:30 záujmové krúžky
15:30 - 15:50 papáme olovrant
16:00 - 17:30 voľné hry (za pekného počasia vonku)
U nás sa nikto nenudí, pretože na to jednoducho nemá čas :-).
Deti sa počas celého dňa zapájajú do rôznych tvorivých dielní a aktivít (dbáme na vyvážaný pomer medzi spontánnymi a riadenými), kde pod vedením kvalifikovaných odborníkov interaktívnym spôsobom prejavujú svoje emócie, myšlienky a pohľad na svet, ktorý nás všetkých zaujíma.
Deti sú zábavným a zážitkovým spôsobom vedené k rozvíjaniu emocionálnej inteligencie, sociálneho cítenia, pohybovej zdatnosti, spontánnej tvorivosti a hravou formou si osvojujú aj dôležité návyky na svojej budúcej ceste za realizáciou a hľadaním si vlastného priestoru pod slnkom.
Empatickým spôsobom ich vedieme k tomu, aby dostali základy prípravy na život v spoločnosti, fungovanie v rôznych komunitách a kolektívoch a zároveň si aj budovali environmentálne uvedomelý vzťah k svojho okoliu, prírode a všetkým živým organizmom, ktoré nás obklopujú a robia náš svet tak rozmanite nádherným. Vedieme ich tiež k odbúravaniu egocentrizmu, k ohľaduplnosti, tímovej spolupráci, vnímaniu, tolerancii a rešpektovaniu potrieb druhých. V bežných denných činnostiach sa tak usilujeme viesť deti k tomu, aby sa delili, pomáhali si, chránili slabších a menších, boli tolerantní k inej farbe pleti alebo ľudskému hendikepu a rešpektovali starších.
Zdravá životospráva, vrátane pravidelného aktívneho pohybu pod vedením skúsených odborníkov, je spolu s výučbou anglického jazyka samozrejmosťou.